ژاوي: مارتينيو مرا به ياد آراگونس مي‌اندازد

هافبک بارسلونا به ستايش از سرمربي تيمش پرداخت و او را با آراگونس، سرمربي سابق تيم ملي فوتبال اسپانيا تشبيه کرد.


بارسلونا در فصل جاري ليگا با هدايت خراردو مارتينوي آرژانتيني خيره‌کننده ظاهر شده و در 13 بازي، 12 پيروزي و تنها يک تساوي کسب کرده تا با 37 امتياز در صدر جدول رده‌بندي قرار گيرد.

به گزارش ايسنا،ژاوي هرناندس که به دنبال آسيب‌ديدگي‌هاي پياپي کارلس پويول، بازوبند کاپيتاني تيمش را به بازو مي‌بندد پس از پيروزي قاطعانه برابر رئال بتيس به ستايش از خراردو مارتينو پرداخت و گفت: از شيوه کار مارتينو خوشم مي‌آيد. او مرا به ياد آراگونس مي‌اندازد. تاتا به خوبي فوتبال را مي‌فهمد و خيلي سريع با فلسفه بازي بارسلونا آشنا شد. او برخورد بسيار خوبي با بازيکنان باتجربه و قديمي تيم دارد.

او افزود: مارتينو به بازيکنان نزديک است. او عاشق پيروزي بوده و در آرژانتين افتخارات زيادي به دست آورده است. در اينجا همه به مارتينو احترام مي‌گذارند؛ چراکه کمک زيادي به تيم کرده است.

ژاوي يکي از وفادارترين بازيکنان بارسلونا به شمار مي‌آيد. او در سال‌هاي حضور خود بارها با پيشنهادهاي خوب مواجه شد اما ترجيح داد در تيمش بماند: «بارها با پيشنهادي خوبي مواجه شدم اما ترجيح دادم در بارسلونا بمانم؛ چرا که عاشق اين تيم هستم. احساساتم هيچ‌گاه اجازه نمي‌دهد که بارسلونا را ترک کنم.»

نيمار در فصل جابه‌جايي تابستاني به بارسلونا پيوست. او خيلي زود در تيم جديدش جا افتاد و الان يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان آبي‌-آناري‌ها است. ژاوي به ستايش از هم‌تيمي برزيلي‌اش پرداخت و گفت: عملکرد خوب نيمار من را غافلگير نکرد. او عملکرد خيره‌کننده‌اي در زمين دارد و بازيکني است که مي‌تواند سرنوشت‌ساز ظاهر شود و يک تنه نتيجه بازي‌ها را تغيير دهد. او هم خوب گل مي‌زند و هم پاس‌هاي زيبايي مي‌دهد. در جام کنفدراسيون‌ها عملکرد نيمار را زير نظر داشتيم. او بسيار خوب ظاهر شد و بازي به بازي در حال پيشرفت و بهتر شدن است.

varzesh3.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, | 20:54 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت